Swingerguiden.dkBag om SwingingSwingerklubberSwinging i det privateSex i det fri!Gode rådSwinger ordbogSwingers week 2010Swinger LinksForumBlogs
Tilmeld Login Login for at vise private beskeder Søg Profil Tilmeldte brugere Grupper FAQ
Kommer der mange singlepiger i swingerklub??

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Swinger-debatten
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
trinetøz
Ny swinger

Indmeldt: 18. mar 2008
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Tirs mar 18, 2008 11:31 pm    Emne: Kommer der mange singlepiger i swingerklub?? Besvar, med citat

Hejsa!

Jeg går og overvejer at besøge en swingerklub. Jeg har tænkt på det længe, men har lagt det bag mig da jeg er single. Ville helst have en fyr at støtte mig til på turen i klubben, men jeg er ikke interesseret i at finde en kæreste bare for det. I stedet vil jeg hellere bare besøge klubben og møde en masse frække mennesker der.

Så nu må jeg hellere se at få taget mig sammen og swingerguiden her har kun givet mig ekstra lyst til at hoppe ud i det, men er alligevel pokkers nærvøs...

Findes der andre kvinder i dette forum med de samme tanker som mig og kommer der mange singlepiger i klubberne?

Skriv - jeg er så nysgerrig!

Trinetøz
Hilmer
Ny swinger

Indmeldt: 06. dec 2007
Geografisk sted: Ålborg

IndlægSkrevet: Søn mar 30, 2008 9:42 pm    Emne: Re: Kommer der mange singlepiger i swingerklub?? Besvar, med citat

trinetøz skrev:
Hejsa!

Jeg går og overvejer at besøge en swingerklub. Jeg har tænkt på det længe, men har lagt det bag mig da jeg er single. Ville helst have en fyr at støtte mig til på turen i klubben, men jeg er ikke interesseret i at finde en kæreste bare for det. I stedet vil jeg hellere bare besøge klubben og møde en masse frække mennesker der.

Så nu må jeg hellere se at få taget mig sammen og swingerguiden her har kun givet mig ekstra lyst til at hoppe ud i det, men er alligevel pokkers nærvøs...

Findes der andre kvinder i dette forum med de samme tanker som mig og kommer der mange singlepiger i klubberne?

Skriv - jeg er så nysgerrig!

Trinetøz

Hej Trinetøz

Der kommer andre piger i klubberne, men man skal vide hvem. De hænger ikke på træerne og dem der kommer der skilter forståeligt nok ikke med deres besøg. Confused Du skal ikke være nærvøs for at tage skridtet alene, da der er nogle flinke ansatte i klubberne det tager pænt imod nye gæster. Jeg har i hvert fald ikke hørt det modsatte... Så spring ud i det... Skal du følges med en så prøv at forhør dig hos de enkelte klubber, måske de kan hjælpe eller kender nogle.

Hilmer
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
O
Ny swinger

Indmeldt: 13. nov 2008
Geografisk sted: Storkøbenhavn

IndlægSkrevet: Tors nov 13, 2008 1:51 pm    Emne: Besvar, med citat

Mange er nok en overdrivelse, men de kommer Very Happy - nu er jeg ikke single, men jeg ville ikke holde mig tilbage, hvis jeg var dig - det ville kun være et plus med flere kvinder Wink
Tilbage til toppen
tøsen26
Ny swinger

Indmeldt: 16. aug 2009

IndlægSkrevet: Søn aug 16, 2009 6:39 pm    Emne: Re: Kommer der mange singlepiger i swingerklub?? Besvar, med citat

HEj Trine..

Har du været afsted, ellers er jeg en single tøs der går med samme tanke, tager gerne med diG! så er vi da to... hehe
Quinde
Ny swinger

Indmeldt: 27. aug 2009
Geografisk sted: Storkøbenhavn

IndlægSkrevet: Tors aug 27, 2009 11:13 am    Emne: Besvar, med citat

Tja hvis du stadig er på, så kunne jeg nok også lokkes Very Happy
Swingerguiden.dk
Administrator

Indmeldt: 03. dec 2007
Geografisk sted: København - Amagerbro

IndlægSkrevet: Fre aug 28, 2009 4:27 pm    Emne: I kan også skrive til hinanden privat! Besvar, med citat

Hej tøser!

Det kunne da være hyggeligt hvis I fandt sammen om en swingertur til en swingerklub sammen. Embarassed

For en god ordens skyld vil vi gøre jer opmærksomme på at I kan sende private hilsner eller breve til hinanden her inde. Det kan være meget rart at holde det lidt privat, hvis man aftaler at mødes.

Under hvert indlæg kan man klikke for at se brugerens profil. Her kan man vælge at sende en privat besked! Smile

God fornøjelse!

Swingerguiden.dk Cool
lisbeth
Ny swinger

Indmeldt: 22. jun 2010

IndlægSkrevet: Tirs jun 22, 2010 7:32 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvis du har en nær veninde, du deler tanker med, hvorfor så ikke tage hende med – eller tøsen26 og Quinde, som selv foreslår at følges med dig?
Kvinder er tit mere åbne overfor den slags ting indbyrdes – og det kan være super hyggeligt at være af sted tøser sammen.
Jeg kan kun gi’ dig helt ret – det er svært at tage af sted alene pige…
Tilbage til toppen
langturssejler
Ny swinger

Indmeldt: 09. maj 2010
Geografisk sted: Østjylland

IndlægSkrevet: Fre jul 16, 2010 10:37 am    Emne: Alene pige i klub! Besvar, med citat

Kom lige over dette indlæg i debatten.

Jeg undrer mig lidt over at I skriver der er få single piger der kommer i klubberne og at de oftest ikke skilter medd et!

Min erfaring er at der kommer en del single kvinder og at de er ret åbne om det... Og hvorfor ikke... det er et godt sikkert miljø at færdes i, et nej er et nej og respekteres... Hvor vil du kunne finde samme enkle koncept i byens natteliv.....
OK jeg komme rikke i københavn, men i Tucan. Her kommer der en del single piger og de skriver da ofte om det i gæstebogen!

Men uanset om der er mange eller ej, så er jeg sikker på du er velkommen og der vil blive taget godt imod dig...
Husk på at et nej er et nej og det respekteres.... Hvis ikke så kontakt personalet, der helt sikkert vil hjælpe med at få reglerne rettet op...

I en swiger klub, KAN alt ske.. hvis der er enighed om det mellem de deltagende parter.... Det er lovligt at spørge....

Spring ud og nyd en fræk sommeraften i en klub Smile
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    swingerguiden.dk Forum Indeks -> Swinger-debatten Alle tidspunkter er GMT
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
Új lap - 1

Swingerguiden.dk - Copyright © 2007